Нові технології в світі вантажівок: огляд інноваційних моделей

Нові технології в світі вантажівок огляд інноваційних моделей

У сучасному транспортному середовищі стежити за оновленнями в сфері вантажного автотранспорту вкрай важливо — як для власників бізнесу, так і для професійних водіїв. Одні виробники роблять ставку на екологічність, інші — на зручність міських перевезень, а деякі вже тестують безпілотні вантажівки.

Портал компанії «ТРАКС1» пропонує регулярно знайомитися з новими оглядами вантажівок, тест-драйвами та аналізом технічних рішень. Кожна публікація супроводжується фотографіями та відеооглядами, що допомагає швидко зрозуміти, які переваги має конкретна модель. Окрім того, на сайті можна замовити запчастини для європейських вантажівок та автобусів.

Scania Hybrid: важка вантажівка нового покоління

Scania презентувала вантажівку з гібридним приводом, яка відповідає екологічним стандартам та підходить для роботи в міському середовищі. Машина оснащена двома двигунами:

  • Дизельний (Євро-6, 235 кВт, 5 циліндрів, 9 літрів) — працює на біодизелі або рослинному маслі.
  • Електричний — потужність 150 кВт.

Цей вантажний гібрид може перевозити до 15 тонн вантажу. Важливо, що Scania має автоматичну коробку передач, розширені системи допомоги водію, знижений рівень викидів і шуму.

Iveco: ідеальний варіант для міста

Модель Iveco — це середньотоннажна вантажівка з високим рівнем безпеки та комфортом для водія. Користувач може обрати двигун об’ємом 4,5 або 6,7 літра, обидва відповідають стандарту Євро-6. Машина оснащена:

  • системою нейтралізації вихлопів,
  • мультифункціональним дисплеєм,
  • ергономічною кабіною,
  • навіть кавоваркою для зручності в дорозі.

Все продумано до дрібниць — як з точки зору екології, так і комфорту.

Беспілотний КАМАЗ: крок у майбутнє

Особливу увагу привертає безпілотний КАМАЗ, створений на базі моделі 5350. Він здатен рухатися у колоні, підтримуючи необхідну дистанцію, та розпізнавати перешкоди. Під час тестів у кабіні перебувають не лише водій, а й оператори зв’язку з центром управління.

Хоча автономність поки що не повна, це значно зменшує навантаження на водія. Очікується, що такі вантажівки з’являться у продажу після доопрацювань. Аналогічні розробки ведуть Volvo та Daimler.